onsdag 1 september 2010

Skulle likaväl...

...kunna tillägna den här bloggen ett visst ex. Vill tacka honom för att han är så egoistisk, egocentrisk och oförmögen att se saker ur någon annan persons perspektiv än sitt eget. Orkar inte ens utveckla mer, men är så trött på att vara hans, ja, vad är jag? Tjejen han säger han vill ha ena dagen, nästa dag framkommer det att han älskar en annan? Eller är det kanske bara för att han vill kunna utnyttja mig som han säger så? Och vad får honom att rättfärdiga alla sjuka saker han gör hela tiden, eller att missunna mig att också hitta någon annan jag tycker om? Och ska jag tro honom då han säger att det han skriver på facebook "inte alltid stämmer" utan att han mår superdåligt och det är så synd om honom och ingen annan är viktig på något sätt. Gud, jag blir så matt så jag DÖR! Grow up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar