torsdag 4 juni 2009

Argh

De supersnygga skorna jag skrev om förra veckan är slut nu i min storlek nu när jag bestämt mig för att köpa dem. Båda huvudaltenativen, sååå irriterande (de var TS Exclusive så jag borde väl ha anat de skulle gå fort, fanns bara flaggskeppsbutiken på Oxford Cirlce och på nätet, well, nu har jag lärt mig en läxa iaf!)!

Nu funderar jag på substitut. Inte för de alls är som de jag tänkt mig, men detta är några jag kan tänka mig ha till mina sommarklänningar:

Dock har jag lite svårt för korkklackar, känns passé men gillar den rosa färgen och så är de så sköna. Så hittar jag inget annat kanske jag inhandlar dessa. Vitt eller cerise är det som gäller färgmässigt, någon som har något förslag vart jag kan hitta snygga sådana? Ska kolla in Dune med, det är enligt mig världens bästa nätshoppingsajt servicemässigt, leverarar jättesnabbt från England (tog två dygn från beställning till jag fick mina classy Gucci Devendra kopior hemlevererade till dörren för mindre än en hundring i fraktkostnader!). Återkommer i sko-ämnet. Känner att jag behöver nåt snyggt fint nytt efter de senaste veckornas jobbhysteri.

Pga sena kvällar på jobbet har inget kul hänt i veckan (det enda jag hunnit med förutom jobb är att gå till läkaren och få konstaterat att ankeln inte är bruten. Den är fortfarande svullen och jag har svårt att stödja mig på foten, hoppas det går över till nästa vecka iaf!). Idag gick jag dock hem från jobbet i normaltid, var hemma halv sex och somnade på studs, har just vaknat. Låg och drömde länge om jobbets underhållspengar, min katt höll på och störde mig hela tiden och detta översattes i drömmen till att årets kvartstående 3.5 mkr i underhållspengar skulle gå till honom och inte till byggchefen. Sen försökte jag övertyga ledningen om detta.. jag själv tyckte absolut det här var det mest logiska. Hm.... jag tror jag har jobbat för mycket i veckan!

Nu är jag supergroggy och funderar på att äta lite och sen lägga mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar