lördag 6 juni 2009

Puh

Arbetsveckan är över och trots att jag knappt kom upp ur sängen i morse pga utmattning och hade värk i hela kroppen så hann jag faktiskt få en himla massa gjort, gött! :)

Sen hände lite jobbiga saker på vänskapsfronten, men Erik och jag bestämde oss ändå för att gå ut och ha roligt. Han kom över och vi drack lite mousserande sen gick vi till Storan, där det var Synthklubben.
Kvällens outfit!

Det var live-spelning i vanlig ordning, med undantaget att de ALDRIG tycktes sluta spela.

Bild från klubben

Så vi gick hem efter ett tag, Erik skulle upp och spela i skogen tidigt på morgonen med. Men det var kul att komma ut en sväng.

Idag har jag bara tagit det lugnt, gjort supergod smoothie, ätit kanelbulle och druckit kaffe. Har inte bestämt vad jag ska göra resten av eftermiddagen, men det blir nog slappa med en inredningstidning. Sen ikväll ska jag och en kompis ut och äta i Linné, ska bli skönt med en lugn kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar