söndag 14 juni 2009

Lördag

Den här dagen blev inte som jag tänkt mig, varken själva dagen eller kvällen. Skulle gå på stan med Sara som är hemma från Paris, kanske även fika med Charlotta, men så hände det lite skumma grejer som gjorde att jag tappade lusten för allt Vill inte gå in på det mer, men till sist tog jag mig ut i alla fall. Tänkte kolla in lite snabbt på H&M men så slank jag över till Åhléns och där var faktiskt lite rea. Hittade bl a det här:

Ja, alltså, syns ju inte riktigt, men det är örngottet (storlek enormt), del av ett Höije-bedset som de sålde ut för halva priset på Åhléns :) Köpte även lite andra bäddsaker. Sen ringde jag Charlotta och vi gick till en italiensk restaurang vid Götaplatsen. Jag var rätt bestämd att jag skulle följa min diet så vägrade mat, blev öl för hela slanten (bättre än öl+pizza resonerade jag), fick dock smaka lite pizza av Charlotta & den var supergod!

Sen på kvällen skulle vi hem till Saras syrra och grilla, men i sista sekunden (vid halv niotiden...) blev allt inställt. Så jag, Charlotta och Erik bestämde att ha lite partaj och grilla här i stället. Sara skulle komma lite senare. Blev en snabbstädning av vardagsrummet innan Erik och Charlotta kom vid ca halv tio. Hade inte hunnit sminka mig eller nånting så gick in på toan för att fräscha upp mig, när jag kom ut var vardagrsummet tomt, balkongen likaså, jag bara, var är de?? Ropade och hör svar från sovrummet (som jag inte hunnit städa i), går in och möts av den här synen:

Förfest på hög nivå! :D Erik halvlåg i sängen, Conny likaså och Charlotta låg på en spikmatta brevid dammsugaren på golvet! & inte hade de fått nåt att dricka heller. Mina vänner är för goa! :)

Grillningen blev lyckad iaf, om än något sen (maten var klar vid halv tolv). Till sist kom även Sara, en väldigt onykter Sara ska jag tillägga, dök upp vid tjugo över tolv.

Erik gjorde en Kissie:



Såå dryg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar