måndag 15 juni 2009

Konstig känsla

Idag har jag gått tidigt från jobbet, hade en grej jag skulle fixa till halv sex. Har kommit på att det är jättebra att boka in saker ganska tidigt för det är ett sätt att komma iväg från jobbet. Men nu känner jag lite tomhet, vad ska jag göra hela kvällen?!

Gick till gymmet som planerat imorse, sov dock bara 2,5h men det var faktiskt ok ändå, det enda var att min fot svullnade upp så jag fick inte så mycket träning gjord, gick i rask takt i uppförsbacke i tio minuter samt sprang och cyklade i totalt tio minuter sen vägrade min fot göra något mer.. så blir nog att vila foten ett tag till innan jag kan sätta igång på riktigt. Men morgonträning är faktiskt inte alls dumt som koncept, man är pigg och glad när man kommer till jobbet och man har all träning för dagen avklarad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar