torsdag 11 juni 2009

Denna annons..

...snubblade jag in på på tradera nyss..
clipped from www.tradera.com
Objektsbeskrivning
Matthew Williamson for H&M tunika/klänning , super fin till sommaren! 100% SILKE
Helt Ny med lappar kvar!
Storlek 38, slutsåld i butik i hela landet!!
Jag har stor garberobsrensning just nu med kläder från bla Monki, HM, Converse och Top Shop samt en hel del vintage, ta en titt här:
Jag kan inte ansvara för postens ev. slarv. Betalning sker till mitt Nordea konto senast 7 dagar efter avslutad auktion. Om du vill skjuta upp betalningen till lön, barnbidrag eller dylikt, så går det jättebra bara du talar om det för mig. Köparen står för frakten!
Tillagt i objektsbeskrivningen
OBSOBS!!!! BUDA INTE!!!MIN HUND HAR BITIT SÖNDER TUNIKAN SÅ SNÄLLA LÄGG INGA BUD!!!
Klicka för att se i full storlek.
 blog it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar