fredag 5 juni 2009

Fortsättning på skojakt!

Nu har jag gjort lite research och hittat lite intressanta alternativ.

Nästan så jag funderar på att beställa Steve Madden's Brigght:

Det är en liten väntelista på den men jag hinner få den i tid till Nice och Madonnakonserten iaf!

Sen såg jag ett alterativ till Diba som jag la upp tidigare ikväll (fast jag funderar på Diba-skon, var inte så dum ändå):

Hittade även de här snygga från Steve Madden:

Samt ett par enkla, även de från Diba:


Ser väldigt bekväma ut!

Steve Madden hade två andra varav jag verkligen gillade det första paret:



Slutligen de här supercoola från Dune:

Jag vill faktsikt beställa de cerisa från Dune, Balmain-kopian från Steve Madden, samt de vita från Steve Madden. Får jag drömma vidare vill jag även ha de i mocka. Nu ska jag fundera lite innan jag bestämmer mig. Råd anyone?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar