måndag 17 augusti 2009

Boring

Ja gud va tråkig jag är men sommarbilderna får vänta... har tagit lite mobilbilder det senaste i desperation men min dator halv-strejkar så går inte att ladda över.

Men idag har jag iaf klickat hem en sånhär:

Måste erkänna att valet delvis föll på den här pga färgen... lättlurad tjej :D Näe men den är nog rätt schysst tror jag. Har ju blivit av med två ganska nya Fujifilm Finepix även om deras efterträdare nu kommit ut och verkar vara en superkamera så kanske det inte är meningen jag ska ha en Fujifilm...

Imorn ska jag fixa ny mobil med den blev dränkt av en våg i Nice..

Förutom dator-, kamera- och mobilstrul verkar det ha hänt något med min våg... den visade imorse 54.4 kg och nu ikväll 52.7.. hm aningens too good to be true, lr rättare sagt hade jag vägt sådär lite hade jag varit megaanorektisk, jag är ju 173.5 cm lång.. men lite befriande faktiskt att inte veta. Kan inte komma på om jag känner mig smalare än vanligt eller tvärtom för blir så förvirrad av vågen. Ja, det verkar va nåt med mig och elektronik just nu som inte klickar kan man ju iaf konstatera...

Jobb väntar imorgnon, en hel vecka dessutom, första femdagarsveckan på vädligt länge, så nu ska jag gå och lägga mig! Men håll tummarna för mig att jag hittar nåt nytt spännande jobb snaart!

Dagens glädjeämnen: nya kameran samt att jag anmält mig till en spännande danskurs i höst! :)

Mjau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar