söndag 23 augusti 2009

OMG

Var lite skeptisk till igår faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig. E skulle springa först och det var länge sen den där klubben var sist. Men så fort man kom in var det bara WOW! Helt underbar kväll!!

Vaknade 07.20 idag av att E for upp ur sängen, han skulle hem och packa det sista inför slutflytten (och ville nog inte att hans föräldrar skulle få reda på att han sovit hos mig...). Själv somnade jag om, gick upp och åt lite vid lunch och la mig och vilade lite igen.. funderade just på att ta mig ner till stan när C hörde av sig och ville käka thaibuffé. Kom på att jag var vrålhungrig, så jag åkte ner direkt. Nu har vi suttit där och ätit förrätt diverse varmrätter sallad glass och kaffe och pratat i flera timmar, superbra avslutning på helgen som alltså varit väldigt lyckad!

Not so tjusig, men glad, på väg till sen lunch med C!

Imorse, efter frukosten samt med nattlinnet på, stod faktiskt vågen på 66.7 kg, men jag misstänker den visar lite mer nu efter thaimaten. Aja, det spelar ingen roll just nu känner jag, var så gott med mat! & på tisdag börjar min nya träning!

Angående min vikt tror jag att jag kan nöja mig med 64 kg, har tidigare vägt 60-61 men jag tror nästan det är lite lite för mig, även om jag är lika lång som Gynning och hon väger mindre. Men hon har ju ingen rumpa tex, tycker hon är rätt snygg, men det känns inte så kvinnligt eller sexigt med platt rumpa.. Vad tycker ni? Vad är idealvikten eg för en tjej som är 173.5 cm lång samt 30+??

Sen funderar jag på om jag ska göra ett seriöst försök till viktnedgång genom att köra någon vecka eller två med enbart naturdiet/räkna kalorier/detox. En eller två veckor liksom, är ju ingen tid alls, och jag tror verkligen det kan ge effekt om man inte fuskar. Tänk liksom om jag gick ner fyra kg på två veckor? Det skulle vara UNDERBART! Ska fundera på de här grejerna lite grann.

I fredags blekte jag rötterna förresten, men det blev inte så bra, blev ganska fläckigt och mycket blondare än resten pga det ju var delar av håret som inte varit blåsvart först utan min naturliga centréfärg.. så igår färgade jag om hela håret, nån slags "blond" intensivtoning skulle det vara. Men hela håret fick istället nya odefinierbara Blondinbella färgen. Först tyckte jag det såg hemskt ut, men nu har jag redan vant mig. Skönt att nästan hela håret är i samma färg och det glänser lite mer än tidigare. Sen är det nästan exakt min naturliga hårfärg så är lite kul med faktiskt. Ska nog ha det såhär ett tag, fast ska se om jag får klipptid i veckan.


Före (dock otvättat så kanske ser lite mer fläckigt ut än det var men ändå, inte så snyggt direkt)

Efter - och redo för utgång!


Midnattsloppet gick utanför mitt hus (hm ingen blixt som ni ser.. men allt det där orange är löparna iaf :)

Mjau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar