fredag 28 augusti 2009

Friday

Idag har jag varit och klippt mig, inte helt nöjd faktiskt men blir nog bättre när jag själv får stajla det, blev väldigt lockigt bara för jag råkade nämna jag brukade ha det _lite_ så ibland. Hann kolla lite i affärer mellan lunchen och klipptiden och såg en del intressant på Mango som jag måste kolla in närmare. Sen provade jag nåra fake-fur jackor på H&M men de var verkligen inte snygga.. fick för mig jag ville ha en sån till hösten men det får nog bli från nåt annat ställe isf.

Upptäckte hos frisören att min nya hårfärg verkligen är dull, så efter jobbet åkte jag ner på stan igen och köpt ny färg, någon ganska röd, granat lr vad det var. Vet inte om det är en bra idé att göra det (isf tredje färgningen på en vecka..men ffa vet jag inte om det är en bra idé för jag gillar inte mig själv i rött.. men bättre än råttfärgat resonerar jag) eller vänta några v och göra nya slingor.. men det lutar helt klart mot färgningen. Hittade även hotpants till träningen på stan, samt köpte en detox body wrap från body shop som jag nog testar imorgon. Provade även Hunterstövlar på Åhléns men stl 7 var nästan för små, enda sättet de passar är med nylonstrumpor, hmm...? Får fundera på det det. Fick även vara smakråd när nåra fjortisar provade skor, sen köpte de dem jag sa var snyggast var lite gulligt faktist. På systemet fick jag visa leg vilket inte är speciellt ovanligt, men det är alltid kul att höra och se Systemetpersonalens reaktioner. Idag var det, va? Du har verkligen tur det hade jag aldrig trott! Den roligaste kommentaren är dock när jag inte hade leg och jag sa hur gammal jag var. Kassörskan såg helt förbryllad ut och sa till sist "är du säker på det?". :) Iaf lite glad blir man ändå över såna där små vardagsincidenter.

Ikväll blir det nog hemma-mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar