lördag 22 augusti 2009

Resumé

Igår var jag på synth en sväng. Var helt ok men idag efter frukosten somnade jag om och har inte gjort ett vettigt på hela dagen! Ska ut ikväll med (pga det är en klubb som bara är några gånger om året och som man inte vill missa!), men mitt sällskap ska springa Midnattsloppet så vi ska inte gå ut förrän senare, så nu sitter jag mest här och väntar känns det som. Nästa helg funderar jag på att stanna hemma helt och hållet, vill kunna utnyttja helgen mer, gå och träna och fixa hemma och sånt...

Har väntat ett tag nu på bilder från Madonna (blev en del superbra) som en vän skulle skicka men de tycks aldrig komma så nu gör jag min lilla sommarresumé utan dem.

Intro

Sommaren började med att jag fick för mig att försöka gå från blåsvart till blond. Sedan skadade jag foten när jag dansade och den är faktiskt fortfarande lite svullen men nu kan jag i alla fall gå ordentligt, och träna med..

Midsommar i Uppsala







I år blev det för omväxlings skull ett riktigt traditionellt midsommarfirande! Vi skulle ses redan kl tolv och jag var rädd för små grodorna, lekar och annat jag tycker är läskigt samt att vi skulle vara i ett koloniområde i Uppsala och jag undrade vad vi skulle göra i en liten stuga ändå fram till kvällen...men när vi kom dit var det en rätt stor stuga, första ölen var redan öppnad och mitt sällskap nöjde sig med att titta på stångdansandet! Det blev massa god midskommarmat på terassen, grillning längre fram, klättring i äppelträdet, massa fest inne i stugan på kvällen och vi blev kvar till tre på natten! Jag gick tom med på att spela mega-plocki-pinn på gräsmattan och det var skoj! Ibland blir man överraskad av sig själv! :D


På midsommardagen skulle vi eg gå ut men det var det ingen som orkade så jag, Lena och Erik gick istället till en mysig restaurang som låg vid Fyrisån mitt i stan.

Midsommar - Britney

Vad som hände under den här perioden vill jag helst inte alls prata om. Första dagen jag log på riktigt sedan den 22/6 var dagen innan jag skulle åka till Britney. Det var dock en relief.

I vilket fall tog jag mig ändå samman lite grann och gjorde några saker.


I ganska förstört tillstånd, efter att knappt ha sovit, tog jag mig samman och gick på en fotografering. Det var faktiskt askul! Att bli fotad är sååå roligt! Fick springa hem i ca 30 graders hetta sen för att hinna plocka iordning lite innan Carin skulle komma på besök, men jag hann iaf ta lite bilder på mig själv först, med delar av snyggsminkningen kvar, bla den här :)


Åkte till Köpenhamn, efter några omtumlande dagar, här är det förfest inför Depeche...


Hade toppenbiljetter som ni ser, men det hjälpte inte, konserten och hela kvällen blev en katastrof. Var inte alls redo mentalt.

Britney-helgen - vändningen

Dagen innan Britney kom E hit och vi drack massa sprit, kändes som the thing to do. Sen missade jag tåget till Stockholm.. fick köpa en ny biljett och kom fram fyra timmar för sent. Men väl där var det kuul!

Fortsättning följer, nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällens fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar