onsdag 19 augusti 2009

Yippie and strange

Depeche Mode kommer hit i vinter som jag misstänkt ett tag! :) Hoppas bara allt är ok med Dave, man blir ändå lite orolig när man läser att de ställer in konserter för Dave har skadat benet eller har problem med halsen om vartannat.. hoppas verkligen inte det ligger något annat bakom för hans skull samt att jag känner att jag vill ha en 2nd chance att se dem!

Dagens andra goda nyhet är att kameran kommit den ligger på ICA och väntar :)

Igår var jag hemma hos en kompis på födelsedagsmiddag, var lite annorlunda då det bara var jag och hennes familj på sju personer som jag inte träffat innan. Kändes som man var hemma hos en ny pojkväns familj på utvärdering, haha! Men var väldigt gulligt av henne att bjuda in mig till sin familjetillställning! Kram C! :)

Annat strange är att E har flyttat till ett pyttelitet ställe i Blekinge där Mamma växte upp och där jag tillbringade mycket tid när jag var liten. Kyrkogården där mina älskade ligger begravda är runt husknuten från hans internat. Väldigt märkligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar