torsdag 28 maj 2009

Invägning v.3

Jag satte ju upp det måttliga -2kg på 3v. för att jag tänkte att gäller det bara tre v så ska jag väl klara det! Men jag har ju varit totalt odisciplinerad!! Särskilt senaste veckan, det har varit desserter och tårtor var och varannan dag till lunchen, usch!! Vet inte hur jag tänkt när jag suttit och smällt i mig de där, men imorse var måldagen och jag hade gått upp sedan förra veckan, grrrrrrr! Lr ja, upp 1,2 kg på två dar.. inte helt normalt. Nu vill jag inte ens tänka på vad det stod, 68,9!!!! Var länge sen det stod så mycket! Så nu får jag faktisk sluta upp med alla sötsaker, det är ju de som är boven. Har just kommit in i en hungerperiod väldig
passande, magen bara skriker efter mat! Grrr! Var i alla fall på gymmet igår före jobbet och ska gå imorgon med. Bara jag kommer iväg till gymmet regelbundet och undviker alla tårtor så ska jag ju rimligen gå ner! Vill inte behöva sitta här och skriva om misslyckad viktnedgång...

Känner att jag inte har något bra mål, det känns inte rimligt med 61-62 kg som jag vägde innan. Kände mig inte heller smal då vilket jag nu i efterhand tycker är väldigt märkligt. Usch det här är ett jättejobbigt ämne, har bestämt mig för att gå ur viktklubb, jag har koll på kaloriinnehåll och blir ju inte mer disciplinerad av den där viktklubbskurvan. Ska säga upp medlemsskapet bums!

Som ni ser är sidan fylld med bilder, lite inspirationsbilder som jag blir glad av - vackra Helena Christensen (älskar hennes ögon!), Kate Moss (hela hon, speciellt leendet eg), Paris Hilton och Cameron Diaz för att de är så naturligt smala och snygga (med det menar jag inga sillisar eller något annat fake).








Personer på bilderna uppifrån & ner:
Helena Christensen

Kate Moss
Paris Hilton
Cameron Diaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar