måndag 25 maj 2009

Urblåst bimbofjortis i bloggtoppen?!

Har aldrig intresserad mig för nån annan blogg än Gynnings tidigare, men nu när jag själv börjat skriva har jag kollat runt en del för att se vad folk skriver. Såg att den där Kissies låg högt på bloggtoppen och efter att ha sett henne i en video härrom dan på Eriks sida var jag tvungen att gå in att titta om hon verkligen var så blåst och menlös som framstod av videon jag såg, eller om om det kanske ändå fanns nåt mer när hon väl skrev, alla är ju inte så bra på att uttrycka sig i tal... och med den rösten tänkte jag dessutom att det kan inte bli värre att läsa hennes text. Trodde jag... Detta var vad jag fann när jag igår gick in och tittade själv:

"Jag vill ge Linda en örfil!


Helt ärligt, ska Linda Rosing skaffa sig ett till barn? Jag tror hon gör det för pr, ja faktiskt. Jag menar kom igen, först det pinsamma progammet "den rätte för Rosing" och sedan kommer plötsligt den där "Peter" in i bilden som hon har varit ihop med i kanske 2 månader..? Sen ska dom ha barn, usch vill ge henne en örfil när jag läser det där!

Tycker det är pinsammt hur kändisar i Sverige ska hålla på, skaffa barn hit och dit. Du kommer ändå bli bortglömmd snart Linda, jag menar du blir ju inte yngre och ju mer du håller på ju mer kommer folk bara höja på ögonbrynet..

Fick jag bestämma skulle jag sätta en åldersgräns på att få ha barn, vad sägs om 25-35 och inte mer eller mindre? Jag borde verkligen ta och styra och ställa här i Sverige, det behöver ni! Ska också förbuda offentlig ammning samt max en barnvagn på varje väg. "Barnkort" ska man också behöva ta, här ska inte vem som helst kunna skaffa få barn! Mindre barnmisshandel och bättre liv för alla nyfödda, låter bra va?

ssssss"

Det gjorde mig så tokig, det fanns ju inget logiskt eller vettigt över huvud taget i inlägget, extremt fördomsfullt och snävsynt, det här kan väl ändå inte vara en av Sveriges populäraste bloggare??? Som är sponsrad av massa företag??? Blev så upprörd så jag skrev en liten kommentar om det då igår, men det visade sig att på nåt sätt var det inte helt ok ändå att kritisera miss kiss för hon har en spärr som gör att hon kan granska alla inlägg innan de läggs ut, och mitt kom minsann aldrig ut. Vad vill denna människa eg undrar jag. Hjälp mig att reda ut detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar