tisdag 26 maj 2009

Vill ha!!

Argh, satt och surfade lite på skor, har redan köpt tillräckligt inför sommaren, budgetwise, men så fick jag syn på speciellt de här..

Visst är de snyyyygga? Ska sova på saken. Har sett nåra andra halvintressanta med, tex de här (dock är jag lite bekväm av mig och tyvärr faller de nog på klacken, ser inte jättestabil ut):

Men helst hade jag ju velat ha de omtalade Balmain-nitsandaletterna (även om de är på gränsen klackmässigt dådå men kan tänka mig att bortse från detta eftersom skorna i övrigt är en tia! Dessutom är jag säker på att såna här lyxskor har nån überkonstruktion som gör dem bekväma trots klackarna):

Men med en prislapp på £1 370 (ca 17 500kr) är det inget mer än en hög önskan (ps jag fyller lite jämt om några veckor ;) ). För ca 1/10 del av priset kan man få de här från Jeffrey Campbell, men tycker inte riktigt de håller samma klass..
Även Steve Madden har kommit med en kopia, lite snyggare än Campbells men som vanligt med Steve Madden är klacken för galet smal & hög för min smak!

Jag har väl redan hintat lite men vill ändå veta, vad tycker ni?

(& ja, om ni undrar, mina tider är helt high chaparall.. extra mycket nu när jag fortfarande kör lite halvmaror på jobbet, blir extra sent om kvällarna då man kommer hem sent, kan ju inte bara stupa i säng).

1 kommentar:

  1. tredje från topen skit vackra :D dom skulle du ha på tip!

    SvaraRadera