fredag 15 maj 2009

Williamson O.D. konstaterad


Fanns massa fint kvar när jag kom till H&M faktiskt! :) Men som jag misstänkte var vissa plagg i lite suspekt material, men köpte ändå det svarta påfågelstoppen, den satt så bra och kändes som den skulle vara skön i sommarvärmen i Nice trots att den var i nåt skumt syntetmaterial.. fast nu har jag nog O.D:at på både MW och påfåglar.. Bästa kapet var trots allt den vita blusen, inte alls min stil, men jag gillar neonfärger och när det glittrar, det som var synd att det var lite spegelapplikationer à la billig indisk tunika, hade varit snyggare utan dem, men fick bortse från det då finishen ändå var fin. Det var nog de diamantliknande knapparna vid ärmslutet i kombination med neonfärgerna som fick mig att köpa den. Ringde in Erik också, han satt i skolan men kom som en pil :) och lyckades övertala honom att köpa de där skorna jag skrev om härrom dan, jag vidhåller att de är sååå coola och annorlunda och är väldigt snygga till helsvart. :)

Sen åkte jag tillbaks till jobbet och där satt jag fast till åtta. Eftersom Erik hade slutprov hade vi bestämt att fira lite grann så vi gick ut och tog nåra öl på en mysig bar i mitt kvarter, Merlot. Sen gick vi vidare till Locatelli och jag försökte beställa min favvodrink, Förortsglitter. Den innehåller champagne och hallonpuré bl a men de hade tydligen slutat med den. Efter en dålig attityd från bartendern (totalt oserviceminded) gick vi vidare till Ruby's och jag hade lagt ner champagneidéen då jag blev lite off av bemötandet på Locatelli. Så jag beställde in mousserande istället, men tydlgein hade bartendern ingen öppnat flaska så han bestämde sig för att bjussa oss på lite champange istället! :) Gissa vilket ställe jag går till nästa gång..



Såhär såg det ut på Ruby's. Utarbetad men glad! Man ser lite av Williamson-blusen, var tvungen att inviga den såklart! Utstickande öron är verkligen bland det värsta jag vet, speciellt på mig själv, men jag visste inte det var så illa förrän jag såg bilden. :)



Erik tyckte jag såg ut som Pochahontas. Kan ha att göra med fransskorna och fransväskan som jag hade till (syns ej på bild).



Så här såg det ut i morse. Jag och Erik invirade i Williamson-badlakan som vi inte kunde låta bli att köpa. Som sagt, Williamson-O.D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar