torsdag 21 maj 2009

Kommentar på Gynnings blogg

Den här kommentaren hittade jag idag på Carolinas blogg. Väldigt bra skriven tycker jag! Dock undrar jag, vart får Carolina all sin energi ifrån? Kan man verkligen leva ett sånt galet hektiskt liv utan droger?

"Hej Carolina!, Såg dig idag hos Maloue innan idag och kan bara säga att fan,vad du är cool!=) Det har jag tyckt hela tiden sen man såg dig i Big Brother. Du är verkligen en förebild och idol för oss alla i detta land som inte är som alla andra med liknande personlighet. Vi som är färgglada,spralliga,avskyr att hålla oss innanför ramarna,är impulsiva/spontana och småcrazy i peronligheten. Lätt att bli missförstådd och inte tagen på allvar när man dundrar fram på gatorna som en färgglad clown och skjuter massa pilar hejvilt då man har så mycket drömmar,passion,känslor och idéer man vill få ur sig. Iallafall har det varit så för mig och man “måste” bevisa för omgivningen att man faktiskt kan ha full koll, har en hjärna och är smart trots att man kan verka tankspridd och småcrazy ibland hehe

Lycka till med husletandet på Ibiza=)

Kram/Linda från skåne"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar